Suna acum
0746 818 115
0732 122 780

LIVRARE SI RETUR

                           Livrarea

      Produsele de pe OrtoMag sunt livrate catre tine oriunde in Romania.

      Vei fi atentionat prin email de livrarea produselor comandate si vei fi contactat telefonic de operatorii nostri pentru confirmarea comenzii.

      Livrarea produselor se va realiza prin curier la adresa indicata in formularul de comanda.

      Livrarea produselor se poate face si la sediul nostru din Loc. Bujoreni, Nr. 158 Jud. Valcea, Romania.

      Costul transportului pentru coletele trimise prin curier este calculat automat in functie de greutatea si adresa de livrare si va aparea pe factura finala.

      Livrarea se face prin firma de curierat rapid Nemo Express cu care societatea noastra are incheiat contract de colaborare si care lucreaza in sistemul door-to-door. Avem o durata a expedierii de 1-2 zile lucratoare de la data plasarii comenzii, exceptie fac localitatile izolate unde timpul de expediere poate ajunge si la 5 zile lucratoare.

      Nu suntem responsabili pentru prejudicii cauzate de intarzieri in livrarea comenzilor din cauza unor factori externi: conditii meteo deosebite, accidente rutiere, greve, calamitati, manifestari de strada sau alte situatii speciale ce ar putea impiedica curierul rapid sa livreze la timp, fapt pentru care OrtoMag nu va plati despagubiri pentru prejudiciile create de nelivrarea la timp a produselor.

      Clientul nu este exonerat de obligatia de plata a cheltuielilor de curierat tur-retur in cazul in care produsele sunt trimise si neridicate in termen de 5 zile de la confirmarea livrarii.

      Toate produsele livrate sunt ambalate intr-o folie protectoare transparenta sau mata (la cererea clientului).

      Toate produsele sunt insotite factura fiscala si certificatul de garantie.

 

Returul

 

       Conform legislatiei in vigoare, clientii OrtoMag au dreptul de renuntare la cumparare prin denuntarea unilaterala a contractului de vanzare cumparare la distanta sau dreptul de schimb a produselor achizitionate, in termen de 14 zile de la intrarea in posesie a produsului si se aplica doar consumatorilor clienti persoane fizice care au achizitionat produsul la distanta respectand prevederile Ordonantei de urgenta nr. 34/2014 (privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative.

      Costul de transport pentru retur este suportat integral de către client în ambele situaţii: atât la trimiterea coletului pentru retur cât şi la primirea comenzii de înlocuire a returului daca este cazul.

      Procedura de retur incepe completand formularul de retur din finalul sectiunii “LIVRARE SI RETUR”. Pentru a putea completa formularul de retur trebuie sa fi logat la contul tau de pe OrtoMag . Dupa completarea formularului de retur, in cel mai scurt timp (maxim 24 ore de luni-vineri intre orele 09:00-17:00) vei fi contactat telefonic de un angajat al OrtoMag pentru a stabili modalitatea si termenii de retur. Ne rezervam dreptul sa nu acceptam primirea coletelor retur fara a discuta cu unul din operatorii nostrii.

      Produsele returnate  trebuie ambalate si asigurate de catre client. Clientul este responsabil pentru deteriorarea sau pierderea produsului in urma transportului.

      Contravaloarea produselor returnate se va rambursa prin transfer bancar, in termen de 14 zile de la data deciziei de retragere din contract a consumatorului, in contul indicat in formularul de retur, iar costurile transferului fiind suportate în totalitate de către OrtoMag.

      Conditii de retur:

      - produsul sa fie returnat in maxim 14 zile de la data deciziei de retragere din contract a consumatorului

      - produsul sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat

      - sa nu fie deteriorat

      - sa aiba toate sigiliile si etichetele cu serii intacte

      - sa contina documentele cu care a fost livrat

      OrtoMag işi rezerva dreptul de a sista livrările on-line către un client sau afiliat acestuia, în cazul în care returnările sunt nejustificate.

      Produsele returnate vor fi trimise la depozitul nostru, pe adresa :

      Loc. Bujoreni, Nr. 158 Jud. Valcea, Romania

      Cheltuielile de transport sunt suportate de catre firma noastra doar in cazul produselor defecte sau deteriorate la transport.

      In momentul efectuarii unei comenzi on line, Clientul declara ca a luat cunostinta si este intru totul de acord cu cele mentionate mai sus.