CUM COMAND

La OrtoMag cumperi rapid si in siguranta. Tot ce trebuie sa faci este sa urmezi cativa pasi simpli.

Iata cateva detalii despre fiecare etapa:

Poti cauta un produs direct in campul special de cautare,

 

sau navigand in categoriile de produse direct din meniul afisat in stanga.

 

Creeaza-ti un cont pentru a-ti fi mai usor sa comanzi. Dureaza 1 minut si beneficiezi de toate facilitatile de navigare ca utilizator inregistrat.

 

Dca vrei sa cumperi ocazional, rapid si fara sa te inregistrezi suna la unul din numerele afisate in partea de sus a paginii in orarul: Luni –Vineri / 09:00 – 17:00

 

Adauga produsele dorite in cosul de cumparaturi prin selectarea butonului “Adauga in cos.

 

ATENTIE – Produsele adaugate in cos sunt disponibile timp de 10 minute in cosul tau  timp in care ai posibilitatea sa:

  • adaugi alte produse,
  • sa finalizezi comanda  
  • sau daca ai nevoie de mai mult timp trebuie sa actualizezi cosul de cumparaturi din sectiune cosul meu cel putin odata la 10 minute

 

Daca ai un produs in cosul de cumparaturi, nici un alt client sau vizitator nu are posibilitatea sa adauge acel produs in cosul lui, decat in cazul in care pe stoc sunt mai multe produse de acelasi fel.

ATENTIE - Dupa 10 minute de neactivitate in cosul tau de cumparaturi, toate produsele vor fi scoase din cos si vor fi puse la dispozitia altor vizitatori – clienti.

Daca ai inchis sesiunea de lucru (pagina de internet), produsele vor fi scoase automat din cosul de cumparaturi.

Poti adauga in cos maxim 5 produse diferite.

Dupa adaugarea fiecarui produs, esti directionat automat in cosul de cumparaturi , aici poti sa revezi lista produselor selectate, sa actualizezi cantitatea sau sa renunti la unul sau la toate produsele. Apasa “Actualizeaza” pentru a vedea comanda ta finala.

Apasa tasta “Cumpara”  si vei trece la urmatoarea etapa

 

Daca nu te-ai inregistrat este momentul sa o faci pentru a finalize comanda.

Daca ai un cont la noi nu trebuie decat sa te conectezi cu Email si parola. In cazul in care ai uitat parola apasa pe “ai uitat parola” si vei primi un email cu o noua parola.

 

Completeaza corect datele personale, detaliile de facturare si adresa de livrare.

Datele completate gresit pot duce la anularea comenzii.

 

In sectiunea “Alte informatii” te rog sa treci alte informatii daca este cazul legate de: data si ora de livrare, tipul ambalajului folosit la impachetare (folie transparent sau folie neagra), culoarea unui produs, etc.

Dupa ce ai completat toate campurile apasa tasta “Confirma” pentru a trece la etapa urmatoare.

Selecteaza modalitatea de plata pentru a putea calcula pretul transportului.

Plata cu cardul sau cu transfer bancar este scutita de comisioane.

Plata ramburs v-a avea un cost suplimentar.

 

Calculul transportului se face automat in functie de:

  • greutatea coletului
  • km exteriori fata de ruta obisnuita a firmei de curierat
  • modalitatea de plata

Dupa ce ai ales modalitatea de plata si ai verificat corectitudinea datelor, apasa tasta “cumpara” pentru a finalize comanda sau tasta “inapoi” pentru a corecta datele de expediere sau de facturare.

 

Daca ai ales ca modalitate de plata “ramburs la livrare” in cel mai scurt timp veti fi contactat telefonic de un angajat al nostru pentru confirmarea comenzii si pentru a stabili detalii de livrare si de ambalare ale produselor comandate. In cazul in care in urma apelului telefonic clientul nu raspune, comanda poate fi anulata.

 

ATENTIE – Pentru comenzile ce vor fi achitate cu “ramburs la livrare” si depasesc greutatea de 50 kg sau valoarea de 50 lei la un singur client, trebuie achitat in avans plata transportului dus-intors in contul IBAN: RO45 INGB 0000 9999 1505 6635 , deschis la INGB, sucursala Ramnicu Valcea. Plata trebuie achitata in maxim 24 ore de la data efectuarii comenzii; in caz contrar, comanda ta nu va fi luata în considerare.

Calculul platii dus-intors se calculeaza: 2 x Taxa de livrare afisata inaintea finalizarii comenzi sau din factura proforma primita pe email dupa confirmarea comenzii.

In momentul livrarii, din suma de ramburs pe care trebuie sa o platesti, conform facturii proforme, se v-a scadea suma pe care ai achitat-o in contul mai sus mentionat.

In cazul in care dupa livrarea comenzii, nu ridici sau refuzi livrarea produsului de la operatorul de curierat, banii care i-ai achitat  ca plata transport nu se vor restitui, urmand sa primesti o factura pe email pentru tranportul efectuat. Daca ai platit o suma mai mare decat cea a transportului dus-intors, diferenta se va restitui intr-un cont specificat de tine in teremen de 14 zile.

 

 

Daca ai ales ca modalitate de plata transfer bancar, vei plati, in baza facturii proforme primite pe email, suma integral a produselor si serviciilor comandate la OrtoMag, în contul IBAN: RO45 INGB 0000 9999 1505 6635 , deschis la INGB, sucursala Ramnicu Valcea. Plata prin OP trebuie facuta in maxim 24 ore lucratoare de la data efectuarii comenzii; in caz contrar, comanda ta nu va fi luata în considerare.

 

Daca ai ales ca modalitate de plata cardul in maxim 5 secunde vei fi transferat catre portalul de plata.

Plata cu cardul se face prin NETOPIA mobilPay fara comisioane din partea clientului.

 

Si in acest caz un angajat al nostru te v-a contacta telefonic in cel mai scurt timp.

ATENTIE - In oricare din modalitatile de plata pe care le-ai ales, neridicarea sau refuzul primirii produsului de catre operatorul firmei de curierat nu te scuteste de la plata transportului dus-intors. Daca ai comandat si nu ai ridicat produsele, aduci un prejudiciu catre OrtoMag, iar firma v-a face tot ce este posibil pe cale legala pentru recuperarea acestuia.

Dupa fiecare comanda plasata, date de livrare sunt salvate pentru a putea fi folosite ulterior.